Vi närmar oss slutet

Vi närmar oss slutet av detta val, imorgon är det 25’e sista dagen.
Det har varit några intressanta veckor nu under valet, detta är även det första valet jag varit delaktig i,
Jag har lagt ner många timmar på att sprida våran piratpropaganda, synas på nätet och skriva artiklar
Även fast jag varit upptagen med Skolvalet där jag inte fått visa mig som pirat så har jag lyckats dela ut en hel del material,
Idag lämnade jag över det sista av mitt val material till Nathalie för att Luleå borna skulle kunna fortsätta kampanja ut i det sista
och visa att vi pirater är otroligt starka, Jag själv har blivit sjuk så valet ute på marken tog slut i torsdag eftermiddag efter en sista ansträning att sätta ut flygblad på bilar på coop, under valet har jag satt upp ca 30 affischer, delat ut närmare 600 flygblad, delat ut ett 10 tal parti program och oräkneliga valmanifest.
Så nu sista 2 dagarna jobbar jag 100% på nätet för att värva piratröster 🙂

Jag vill verkligen tacka alla pirater som hjälpt till under resans gång, vi har fått några motstånd bland annat med Luleå Kommun där dom tagit ner våra afficher, kommer lägga upp en länk till Humlans blogg ang. det.

Så in i det sista ARR!

Kommentera

